برگهاي پاييزي
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤
 برگهاي پاييزي
سرشار از شعور درخت اند
وخاطرات سه فصل رابر دوش مي کشند
آرام قدم بگذار...
برچهره تکيده آنها
اين برگها حرمت دارند...
درد پاييز درد "دانستن" است
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:14---14 آبان 1391
پاییزدوست دارم بخاطربارونش وقتی زیربارون قدم می زنم وخیس می شم

پاییزدوست دارم بخاطربرگهای که زیرپام صدای خش خششون رومی شنوم

پاییزدوست دارم چون بهم یادآوری می کنه که زمستون درراهه

پاییزدوست دارم بخاطرسرمای که داره

پاییزبهم یادآوری می کنه که زندگی جریان داره

پاییزدوست دارم چون بهم یادآوری می کنه که دنیابه هیچ کس وفانمی کنه

پاییزدوست دارم بخاطراینکه غم هاروپنهون می کنه

پاییزدوست دارم چون یه سکوت مبهمی تووجودش نهفته داره

پاییز دوست دارم چون به من یادآوری می کنه که یه تابلوی زیبایی جلوی چشمام که خداونداونوهنرمندانه به تصویرکشیده

وقتی پاییزمی شه یه حس عجیبی بهم دست می ده اونای که عاشق پاییزن می دونن من چی میگم

من عاشق پاییزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 21:22 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 6726
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید